Aktuality

Co nás čeká?

12.12. Vánoční besídka v MŠ od 17,30 hod.

5.12. Projekt "Čokoláda jak ji neznáme"

4.12. Divadlo "Dva sněhuláci"

3.12. Mikuláš přijde do školky :-)

30.11. Vánoční focení dětí od 9.hod.

23.11. Výlet Mělník - zámek + vyhlídka na soutok

20.10. Vystoupení dětí k slavnostnímu otevření lipové aleje ve Zloníně

19.10. Divadlo Gong - jedeme vláčkem, s sebou batůžek a pití

9.10. Vanda a Standa - pořad plný písniček v MŠ

6.10. Malované konvičky - tvořivá dílna s rodiči od 13,30 hod.

5.10. Pohádková cesta za pokladem - v 18hod.před MŠ - lampion s sebou

12.9. Kašpárkova školka - divadlo v MŠ

Zahájení školního roku 2018/2019

Školní rok 2018/2019 bude zahájen v pondělí 3.září. Provoz mateřské školy je od 7hodin.

Připomínáme třídní schůzku 3.9.2018 od 17 hodin (zajistěte si, prosím, hlídání dětí ).

Indiánské hlášení - den 5.

Teepee uklizena. Čekáme na dostavník, který nás doveze domů. Návrat cca v 12,15 hod. Posíláme pusinky bledým tvářím. :-)

Indiánské hlášení - den 4.

Indiáni hlásí : medvěd poražen. Prozradil, kde se ukrývá poklad. Nalezeny i diamanty :-) Indiáni se ověsili šperky. Večerní pochoutky z bizona na ohni chutnaly znamenitě. Těšíme se na Vás

Indiánské hlášení - den 3.

Noc proběhla klidně a ráno nás probudil tlukot dešťových kapek. Indiáni z osady Velké medvědice se ale jen tak nezaleknou. Dopoledne jsme využili k výrobě indiánských obleků a odpoledne jsme již vyrazili do lesa. Zítra se chystáme na lov nmedvěda, tak jdeme spát, ať nabereme sil. Indiáni posílají domů pusinky a těší se na brzké shledání. Nikdo není nemocen, nikdo nepláče.

Indiánské hlášení - den 2.

I druhý den se indiáni probudili do slunečného dne. Po vydatné snídani formou švédského stolu jsme se vydali prozkoumat sousední osadu. Cesta to byla dlouhá, ale ledové osvěžení na konci cesty nám dodalo energii a zvládli jsme i zpáteční cestu. K obědu jsme měli borůvkové knedlíky. Odpoledne jsme si vyrobili totem, který si přivezeme do školky. Po chutné večeři ( brrr kaše se sekanou a okurkovým salátem) nás čekalo největší překvapení. Do naší osady zavítali rudí bratři až z Ameriky. Dovezli nám čelenky a podělili se s námi o další část indiánského pokladu. Indiáni hlásí :" Posíláme pusinky, ale nestýská se nám".

Indiánské hlášení - den 1.

Indiáni hlásí: dojeli jsme v pořádku. Počasí slunečné, teepee luxusní, nálada výborná, jídlo chutné. Prozkoumali jsme okolí indiánské vesnice, vysvobodili jsme dva indiány po útoku bledých tváří. Seznámili jsme se s indiánskými pravidly. Dostali jsme indiánské deníčky, do kterých zaznamenáváme všechny zážitky. Po cestě z lesa jsme našli zlaté kameny. K obědu jsme měli kuřecí roládu s bramborem, k večeři rizoto. Večer jsme usínali unaveni, ale natěšeni na další dobrodružství. Žádná slzička - indiánské pravidlo č.6 " Indián nepláče". Zítra jdeme na dlouhý výlet a budeme vyrábět totem. Sledujte fotogalerii.

S pozdravem indiáni z kmene Velké medvědice  :-)

Besídka ke Dni matek

Srdečně všechny zveme na besídku ke Dni matek, která se koná v sobotu 12.5. od 15 hod. v mateřské škole.

Schůzka před školkou v přírodě

Informativní schůzka ke školce v přírodě se koná ve středu 25.4.2018 od 17 hodin v mateřské škole.

Ukliďme Česko - ukliďme Zlonín

Moc děkujeme všem rodičům, kteří se zapojili do celostátní akce Ukliďme Česko a pomohli nám uklidit školní zahradu a hřiště za restaurací.                          Za MŠ Pavla Koudelková

Kritéria pro přijetí dětí na školní rok 2018/2019

Přijímání dětí se řídí podle ustanovení § 34 , § 165 ods.2 písm.b) a § 183 odst.1 zákona č.561/2004 v platném znění (školský zákon), obecně závaznou vyhláškou obce Zlonín, kterou se stanoví školský obvod mateřské školy zřízené obcí Zlonín a v souladu se zákonem č.500/2004 sb.( správní řád)

K zápisu na školní rok 2018/2019 stanovuje ředitelka školy kritéria pro přijetí dětí:

· Děti k povinnému předškolnímu vzdělávání s trvalým pobytem (u cizinců místem pobytu) ve spádové oblasti Zlonín podle § 34a odstavce 1 zákona 561/2004 v platném znění

· Ostatní děti k celodenní docházce s trvalým pobytem (u cizinců místem pobytu) ve spádové oblasti Zlonín, které před začátkem školního roku dosáhnou třetího roku věku. Při rozhodování o přijetí bude postupováno podle data narození dětí (od nejstarších k nejmladším) až do naplnění schválené kapacity mateřské školy podle rejstříku škol.

Ve Zloníně dne 2.3.2018

Pavla Koudelková -ředitelka MŠ Zlonín

Zápis dětí do MŠ Zlonín

na školní rok 2018/2019

Zápis dětí do Mateřské školy Zlonín - 2018/2019 se koná 2.5.2018 od 17 do 19 hodin v mateřské škole.

Formuláře je možné vyzvednout osobně v Mateřské škole Zlonín dne 16.4.2018 od 10 do 12 hodin.

Třídní schůzka rodičů

V úterý 6.2.2018  od 17 hod. se koná třídní schůzka rodičů dětí MŠ.

Kalendář plánovaných akcí 2017/2018

27.3. Divadélko v MŠ

24.3. Masopustní karneval Zlonín

19.3. Zdravotníci

28.2. Sférické kino v MŠ - Ze života stromů (od 8,30 hod.)

22.2. Divadlo Úsměv v MŠ

15.1. Zdravý úsměv

9.1. Divadlo v MŠ

19.12. Divadlo Pavla Kožíška v Líbeznicích - Kouzelné Vánoce

18.12. Vánoční besídka pro rodiče (od 17,30 hod.)

14.12. Výlet - Předvánoční Praha

11.12. Zdravý úsměv
7.12. Pečení perníčků v MŠ
4.12. Mikulášská besídka (dopoledne v MŠ)
25.11. Vánoční trhy Zlonín
20.11. Vánoční tvoření pro rodiče - adventní věnce, svícny od 18 hod.
20.11. Zdravý úsměv
15.11. Vánoční tvoření pro rodiče od 18 hod.
15.11. Divadlo " O chechtavých strašidlech"
9.11. Pečeme Svatomartinské koláče
2.11.Canisterapie (přesunuto na 13.11.)
31.10. Strašidýlkový den
23.10. Zdravý úsměv
16.10. Divadlo "Jak dědeček tahal řepu"
12.10. Eko-projekt Mraveniště

VÁM PŘEJÍ
                                       ZAMĚSTNANCI MŠ ZLONÍN

Vánoční trhy 2017

Srdečně všechny zveme na Vánoční trhy, které se konají 25.11. od 14 hod.před restaurací ve Zloníně.

Děti  z naší školky, ve spolupráci s šikovnými maminkami, připravily mnoho zajímavých výrobků a těšit se můžete i na vánoční vystoupení.

Ježíškova pošta

Ježíšek poslal dětem schránku na tajná vánočné přání.

Schránka na dopisy Ježíškovi bude umístěna od 20.11. do 24.11. před Obecním úřadem ve Zloníně.

Všechna vhozená přáníčka budou odeslána andělskou balónkovou poštou po rozsvícení vánočního stromu dne 25.11.2017.

Předvánoční tvořivé dílny

MATEŘSKÁ ŠKOLA ZLONÍN VE SPOLUPRÁCI S OBECNÍM ÚŘADEM ZLONÍN

POŘÁDAJÍ

PŘEDVÁNOČNÍ TVOŘIVÉ DÍLNY

15.11. TVOŘENÍ MAMINEK -  VÝROBA DÁRKŮ NA VÁNOČNÍ TRHY

(ANDĚL V MNOHA PODOBÁCH, VOSKOVÉ SVÍCNY, BIG-SHOT, MÝDLOVÁNÍ,...)

20.11. TVOŘENÍ RODIČŮ S DĚTMI - VÝROBA ADVENTNÍCH VĚNCŮ A SVÍCNŮ

(S SEBOU : KORPUS NA VĚNEC A 4 SVÍČKY)

Obě akce probíhají od 18 hod. v Mateřské škole Zlonín.

Případné dotazy zasílejte na:mszlonin@seznam.cz

Krásné prázdniny

Přejeme všem dětem a jejich rodičům krásné prázdniny plné sluníčka a zajímavých zážitků.

Třídní schůzka rodičů se koná dne 1. 9. 2017 od 17 hodin v mateřské škole.

Výše úplaty za předškolní vzdělávání

v Mateřské škole Zlonín

pro šk.r.2017/2018

Výše úplaty pro školní rok 2017/2018 za předškolní vzdělávání (školné) - 1000,- Kč / měsíc.

Školné je splatné k 15. dni v měsíci.

Předškolní vzdělávání je bezúplatné pro děti, které nejpozději den před počátkem školního roku 2017/2018 dosáhnou 5 let věku.

Při opakovaném neplacení a nedodržení termínu může být docházka dítěte do MŠ ukončena. ( část 2. § 35 odst. 1d - Školský zákon).

ROZHODNUTÍ

o přijetí dětí k předškolnímu vzdělávání v Mateřské škole Zlonín od školního roku 2017/2018

Ředitelka Mateřské školy Zlonín, Zlonín 265, 250 64, v souladu s ustanoveními § 34, § 165 odst. 2), písm. b) zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů a v souladu se zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, rozhodla o přijetí následujících žadatelů k předškolnímu vzdělávání od školního roku 2017/2018.

Registrační číslo Rozhodnuto

Pavla Koudelková

Ředitelka školy

7.6.  Tvořivá dílna ke Dni otců

Srdečně zveme všechny maminky s dětmi na tvořivou dílnu ke Dni otců ve středu 7.6. od 17 hodin.

Školka v přírodě

Námořnické hlášení č.1 : Dojeli jsme v pořádku, plavčíci zabydleli kajuty, nikomu se zatím nestýská, k obědu budou buchtičky se šodó. Odpoledne jdeme prozkoumat okolí. Plavčíkům se tu moc líbí. Zbytek večer.

Dnešní jasné počasí zkazil odpoledne malý deštík. Plavčíci se nezalekli, po obědě si zdřímli a mohli jsme jít na dlouhou procházku po okolí. K večeři jsme měli námořnické karbanátky s bramborem, večer jsme si zaběhali, zaskákali a zadováděli. Ještě jsme si stačili vyrobit lodní deníčky, protože zážitků je hodně a všechny bychom si nepamatovali. Do našeho přístavu zavítal vetřelec - prase Květuška. Joj, to bylo radosti mezi plavčíky. Nyní všichni plavčíci již spí a nechávají si zdát krásné námořnické sny. Tak zase zítra..   ... a sledujte fotogalerii :-)

Námořnické hlášení č.2 : První noc jsme zvládli na jedničku, ráno nás probudilo sluníčko, žádné slzičky, jdeme na snídani a pak odplouváme na severní pól. :-)

Snídaně byla opravdu velkolepá a pak jsme celé dopoledne sportovali. Ke svačince nám upekli domácí banánové řezy a k obědu bylo pirátské maso s rýží. A odpoledne nás čeká výlet (a půjdeme ho celý pěšky. Po návratu večer podáme další zprávu.

Ze všech plavčíků se stali kormidelníci. Dobyli jsme severní pól. Cestu (5km) jsme zvládli s nadhledem. Nikomu se nestýská, protože námořníci jsou stateční. Po večeři ( filé s bramborem) usínali námořníci téměř ve sprše. Sledujte fotogalerii :-)

Námořnické hlášení č. 3 : Druhá bezproblémová noc za námi. Všichni zdraví, žádná mořská nemoc. Dopoledne plujeme do pralesa, budeme stavět indiánské teepee, odpoledne si musíme nanosit dřevo na táborák. Večer se těšíme na buřtíky. Ráno nás probudilo sluníčko a kokrhání kohouta.

Teepee stojí, dřevo jsme nanosili, máme nová námořnická trička. Nikdo nesmutní.Sledujte fotogalerii :-)

Oheň jsme zapálili, buřtíky opekli, bříška zasytili. Všichni spinkají. Zítra budeme mít olympiádu, budeme hledat poklad na stezce plné úkolů, večer disko-trysko a balíme a v pátek se na Vás těšíme.

Námořnické hlášení č. 4 : Námořníci hlásí vše o.k., noc proběhla v klidu, počasí slunečné, jdeme sportovat - plujeme na Olympijské hry 2017 :-)

Pohledy jsme Vám odeslali, ale nevíme, jestli nebudeme dřív doma. Námořníci zdraví rodiny, Honzík hlásí"snědl jsem 4 rohlíky k snídani", Kačenka vzkazuje " ještě nechci jet domů, protože se mi tu moc líbí", Vojta vzkazuje : "...jsem šikula, vše bez nehody" :-) Áďa namazán. Zbytek večer.

Olympiádu jsme vyhráli, odpoledne jsme po fáborkách došli až k pokladu. K obědu byl ku-řízek s kaší a k večeři rajská. Vytančili jsme se na disku-trysku. Děti vykoupané, odbahněné, pomazlené, uspinkané.  Ze všech plavčíků se stali kapitáni a admirálové. Dobalili jsme kufry a s p.uč. Sárou se těšíme domů do vlastní postýlky.  Divíte se ? - nedivte se! Důležité je, že jsme si to všichni užili a těšíme se na školku v přírodě příští rok. Všechny děti byly fajn a jsme za to rády. Zítra okolo 12 hod.nashledanou

Zápis dětí do Mateřské školy Zlonín - 2017/2018 se koná 4.5.2017 od 16 do 18 hodin v mateřské škole.S sebou : rodný list dítěte, OP zákonného zástupce a vyplněné formuláře ( možno stáhnout v sekci Ke stažení) - evidenční list (potvrzený od lékaře) a žádost o přijetí.

Den matek

Srdečně zveme všechny maminky na oslavu jejich svátku v sobotu 6.5.2017 od 15 hodin v MŠ Zlonín.

Nemocné děti

Prosíme rodiče, aby nevodili do školky nemocné děti (nachlazené, s rýmou...).

Děkujeme, i za rodiče zdravých dětí.

Kalendář plánovaných akcí

Akce

Leden                                               5.1. Zdravý úsměv III. (Zdravá výživa)

10.1. Třídní schůzka

11.1. Divadélko  Babička vypráví pohádku "O třech prasátkách

18.1. Zdravotníci.cz

30.1. Divadlo P. Kožíška - Škola kouzel

Únor

15.2. Den s myslivci

21.2. Karneval

23.2. Zdravý úsměv IV. (Zubní kaz)

Zimní olympiáda (průběžně dle počasí)

Březen                                              3.3. Den s Policií

16.3. Zdravý úsměv V. (Fluoridy)

27.3. Den s hasiči

Duben                                               7.4. Velikonoční tvoření (akce s rodiči)

11.4. Velikonoční pečení v MŠ

10.-14.4.  Barevný týden

20.4. Zdravý úsměv VI. (Opakování)

21.4. Pyžamková párty

25.4. Tvořivá dílna ke Dni matek (s tatínky)

27.4. Schůzka rodičů - informace ke školce v přírodě

Květen                                               4.5. Zápis dětí do MŠ

6.5. Besídka ke Dni matek

8.-12.5. Školka v přírodě

25.5. Divadlo Gong

Červen                                               1.6. Den dětí v MŠ

7.6. Tvořivá dílna ke Dni otců (s maminkami)

12.6. Výlet - ZOO Praha

20.6. Rozloučení s předškoláky

Červenec- Srpen

Den s Policií ČR

Vzhledem k tomu, že nám odvolali p.policistku k naléhavému případu, přesouvá se beseda s Policií ČR ze čtvrtka na pátek 3.3. 2017 od 9 hodin.

Zdravotníci v mateřské škole

18.1.2017

Ve středu 18.1. přijedou do mateřské školy zdravotníci. Kromě spousty informací o práci záchranářů a o lidském těle, si děti prohlédnou sanitku a její vybavení a také si něco vyrobíme. Děti musí být ve třídě do 8hodin.

Divadélko v MŠ

Ve středu 11.1. navštíví mateřskou školu divadélko.

Třídní schůzka

V úterý 10.1.2017  od 17,30hod. se koná třídní schůzka rodičů dětí mateřské školy.

Vystoupení S.Doležalové - violoncello

Ve středu 4.1.2017 zavítala do naší mateřské školy slečna S.Doležalová a zahrála dětem na violoncello. Krásné vystoupení, spojené s vyprávěním o hudebních nástrojích, se dětem moc líbilo.

Vánoční posezení v mateřské škole

Srdečně zveme všechny rodiče

na "Vánoční posezení" v mateřské škole Zlonín

dne 20. 12. 2016 od 17 hod.

Mikuláš v MŠ

5.12.2016

V pondělí 5.12. dopoledne navštíví děti

v mateřské škole Mikuláš s andělem

a hodným čertíkem.

Děkujeme rodičům, kteří nám přinesli dobroty do balíčků.

V pondělí nebude kroužek "Tanečky".

Děkujeme p.Novotnému, p.Šťastné a p.Klimentové             za vytvoření nádherné trojice :-)

Vánoční trhy ve Zloníně

3.12.2016

V sobotu 3.12. vystoupily děti z Mateřské školy Zlonín na vánočních trzích ve Zloníně. Všem dětem patří velké poděkování za vystoupení v "Živém Betlému",  jejich rodičům za pomoc s přípravou kostýmů.

Výlet do Přerova nad Labem

Skanzen - Tradiční české Vánoce

Sláva,  nazdar výletu, nezmokli jsme, už jsme tu.

Výlet do skanzenu v Přerově nad Labem se vydařil.

Počasí, ač chladné, nám přálo.

Fotografie z výletu jsou ve fotogalerii.

Poděkování

Děkujeme všem, kteří se zúčastnili vánočního tvoření v mateřské škole.

Vánoční tvoření s maminkami

17.11. je mateřská škola (z důvodu státního svátku) uzavřena. Otevřená bude školka od 14 hodin pouze pro šikovné a tvořivé maminky, které si chtějí vyzkoušet netradiční výtvarné techniky. Bližší informace v mateřské škole.

Uspávání broučků

Z důvodu nepříznivého počasí se akce přesouvá na 22.11.2016. Sejdeme se s lampionky v 17,45 hod. u hřiště za restaurací a budeme doufat, že nám nebude pršet :-)

Zdravý úsměv

Od listopadu bude do naší mateřské školy docházet školní asistentka zubní péče p.Diana Kubů

s programem Zdravý úsměv. Cílem projektu je naučit děti hravou formou získat celoživotní návyk

čištění zoubků.

5. lekce : Fluoridy - ochrana zubů   16. 3. 2016

6. lekce : Opakování   20. 4. 2016

Uspávání broučků

V úterý 15.11. 2016 pořádá Mateřská škola Zlonín akci "Uspávání broučků".

Sejdeme se v 17,45hod. u hřiště za restaurací. Cestou do mateřské školy splníme několik úkolů. Na závěr naší výpravy nás čeká hledání "pokladu".  Na cestu potřebují "naši broučci" lampionky. Doporučujeme (z důvodu bezpečnosti) na baterie.

Po dobu akce ručí za své děti rodiče.

Srdečně zveme všechny děti (tzn. i děti, které MŠ nenavštěvují).

Vystoupení pro seniory

V neděli 6.11.2016 vystoupí některé děti z mateřské školy na setkání seniorů obce Zlonín.

Bližší informace obdrží rodiče v MŠ.

Helppes v MŠ Zlonín

POZOR ZMĚNA !!!!

Vážení rodiče,

akce Helppes se přesouvá na 2.11.2016 - paní trenérka v termínu 25.10. předává asistenčního pejska. Děkujeme za pochopení.

25.10.2016 navštíví mateřskou školu trenérka psů ze sdružení Helppes - výcvik psů pro postižené o.p.s. se svým čtyřnohým kamarádem.  Děti shlédnou ukázku toho, co se musí pejsek naučit, aby se stal nejen kamarádem, ale i pomocníkem tělesně postižených lidí. Před koncem roku připravíme pro tyto psí pomocníky akci "Vánoce pro pejsky".

Podzimní tvoření ve spolupráci s OÚ Zlonín

Obecní úřad s Mateřskou školou Zlonín pořádá dne 15.10.2016 od 15.00 hod.

V zasedací místnosti Restaurace u Jezera

Podzimní tvoření

pro děti i dospělé

Co nás čeká:

Dospělí - výroba podzimní dekorace z přírodních materiálů

Děti - výroba draka

Co s sebou:

Dospělí - 6 ks - větvička (klacík) stejné velikosti a délky cca 30 cm

//Pro šikovné dětské ručičky možnost vyřezávání dýní//

5.10.2016

Divadlo v MŠ

5.10.2016 navštívilo naší mateřskou školu divadlo Javajka z Neratovic, s Pohádkami babky kořenářky - Jak kašpárek napálil vodníka,     Jak se pejsek a kočička polekali a Vrána v opeře.  Představení se dětem moc líbilo a těšíme se na další divadélka.

Vážení rodiče, milé děti...

...prázdniny nám utekly jako voda a za pár dní budeme otvírat naší novou školku. Veškeré práce se blíží do finále. Posíláme pár fotografií ze školky a už se na Vás moc těšíme.

Vaše paní učitelky Pavla a Sára

Kontaktujte nás...

Prosím rodiče přijatých dětí, aby odeslali e-mail na mszlonin@seznam.cz, abych Vás mohla informovat o dění v mateřské škole, sdělit Vám variabilní symbol pro platby... Do zprávy uveďte, prosím, jméno dítěte. Děkuji.

Den otevřených dveří

Srdečně všechny zveme na Den otevřených dveří nové mateřské školy ve Zloníně

v sobotu 27. 8 .2016  10 - 13 hod.

Třídní schůzka

Třídní schůzka rodičů přijatých dětí proběhne v pondělí 29.8.2016 v 18,00 hodin v mateřské škole.

Poděkování

Moc děkujeme všem, kteří nám poskytli sponzorský dar na vybavení mateřské školy.